Bc. Kocichová Kocichová

Master's thesis

Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.

Marketing strategy of Stáj Mustang s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba marketingové strategie společnosti Stáj MUSTANG s.r.o. k posílení její konkurenceschopnosti na trhu. Teoretická rozprava je zaměřena na vymezení pojmů nezbytných k vytvoření nové marketingové strategie jako je proces analýzy, segmentace, targeting a positioning. Praktická část představuje vybraný podnikatelský subjekt a provádí situační analýzy jeho marketingového prostředí …more
Abstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for the company Stáj MUSTANG s.r.o. to strengthen its competitiveness on the market. The theoretical discussion is focused on defining the concepts necessary to create a new marketing strategy such as process analysis, segmentation, targeting and positioning. The practical part introduces the selected business entity and performs a situational …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management