Britská identita v pracích Leily Aboulela, Bernardine Evaristo a Jackie Kay – Soňa JINDROVÁ
Soňa JINDROVÁ
Bachelor's thesis
Britská identita v pracích Leily Aboulela, Bernardine Evaristo a Jackie Kay
British identity in the writings of Leila Aboulela, Bernardine Evaristo and Jackie Kay
Abstract:
The key issue of this undergraduate thesis is to compare a different view of the three contemporary women writers on the life of immigrants who came to Britain from its former colonies in the period of mass migration and to discover the problems they have to face up.Abstract:
Hlavním cílem práce bylo porovnat rozdílný pohled tří současných britských spisovatelek na život imigrantů, kteří přišli do Velké Británie z jejích bývalých kolonií a popsat problémy, kterým museli čelit.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2011
- Supervisor: PhDr. Magdaléna Potočňáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JINDROVÁ, Soňa. \textit{Britská identita v pracích Leily Aboulela, Bernardine Evaristo a Jackie Kay}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/0py6ko/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JINDROVÁ, Soňa. Britská identita v pracích Leily Aboulela, Bernardine Evaristo a Jackie Kay. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English Language in Education
Theses on a related topic
-
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová -
Analýza názorů žáků a učitelů ZŠ a SŠ na začlenění žáků se sluchovým postižením do běžných tříd
Nikola Leblochová -
Děti se zdravotním postižením a jejich začlenění do běžného života
Liana Jedličková -
Faktory ovlivňující intagrační proces osob se zrakovým postižením do společnosti
Karina Sachová -
Připravenost dospívajích dětí ve vybraném výchovném ústavu a dětském domově se školou na osamostatnění a začlenění se do společnosti.
Miloradka KUKRIČ -
Vztah naděje, duševního zdraví, zdravotních stesků a chování souvisejícího se zdravím: vývojový pohled
Jana Vémolová