Viktoriya Lebedeva

Bakalářská práce

Marketing campaign for students from Azerbaijan to study in Czech Republic

Marketingová kampaň pro studenty z Ázerbajdžánu ke studiu v České republice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit výhody českého vzdělávacího systému z pohledu studentů z Ázerbájdžánu a navrhnout teoretický model ovlivňování jejich rozhodovacího procesu marketingovými strategiemi ve prospěch České republiky.V podrobnějším přehledu je cílem definovat faktory posunu a tahu, nejvýznamnější potenciální překážky a další faktory, které studenti z Ázerbajdžánu berou v úvahu při …více
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to determine the advantages of Czech education system from perspective of students from Azerbaijan and propose a theoretical model of influencing their decision-making process by marketing strategies in favor of Czech Republic. In a more detailed view, the aim is to define the push and pull factors, most significant potential barriers and other factors which are …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Markéta Lipavská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75924