Viktoriya Lebedeva

Bachelor's thesis

Marketing campaign for students from Azerbaijan to study in Czech Republic

Marketingová kampaň pro studenty z Ázerbajdžánu ke studiu v České republice
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit výhody českého vzdělávacího systému z pohledu studentů z Ázerbájdžánu a navrhnout teoretický model ovlivňování jejich rozhodovacího procesu marketingovými strategiemi ve prospěch České republiky.V podrobnějším přehledu je cílem definovat faktory posunu a tahu, nejvýznamnější potenciální překážky a další faktory, které studenti z Ázerbajdžánu berou v úvahu při …more
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to determine the advantages of Czech education system from perspective of students from Azerbaijan and propose a theoretical model of influencing their decision-making process by marketing strategies in favor of Czech Republic. In a more detailed view, the aim is to define the push and pull factors, most significant potential barriers and other factors which are …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Markéta Lipavská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75924