Marketing campaign for students from Azerbaijan to study in Czech Republic – Viktoriya Lebedeva
Viktoriya Lebedeva
Bachelor's thesis
Marketing campaign for students from Azerbaijan to study in Czech Republic
Marketingová kampaň pro studenty z Ázerbajdžánu ke studiu v České republice
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zjistit výhody českého vzdělávacího systému z pohledu studentů z Ázerbájdžánu a navrhnout teoretický model ovlivňování jejich rozhodovacího procesu marketingovými strategiemi ve prospěch České republiky.V podrobnějším přehledu je cílem definovat faktory posunu a tahu, nejvýznamnější potenciální překážky a další faktory, které studenti z Ázerbajdžánu berou v úvahu při …viacAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to determine the advantages of Czech education system from perspective of students from Azerbaijan and propose a theoretical model of influencing their decision-making process by marketing strategies in favor of Czech Republic. In a more detailed view, the aim is to define the push and pull factors, most significant potential barriers and other factors which are …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75924
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Markéta Lipavská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75924
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Push and pull faktory a jejich vliv na volbu destinace českých studentů v programu Erasmus+
Filip Přecechtěl -
Foreign Student Enrollment in the Czech Republic: A Comparative Push and Pull Analysis
Benjamin Nathan Gonzalez -
Push a pull faktory suburbanizace
Tereza HORÁKOVÁ -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Ekonomické a etické faktory ovlivňující rozhodování manažera
Pavel Tvrdík -
Faktory ovlivňující rozhodování cestujících při dálkových cestách
Jiří Balabán -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová