Spotřební chování zákazníků nakupujících v online supermarketech v České republice – Lenka Adamcová
Lenka Adamcová
Master's thesis
Spotřební chování zákazníků nakupujících v online supermarketech v České republice
Consumer behavior of customers shopping in online supermarkets in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem této práce je prozkoumat spotřební chování zákazníků na internetových portálech s potravinami. Práce je zaměřena na vybrané aspekty spotřebního chování, zejména motivy vedoucí k nakupování na potravinových e-shopech. Společně s motivy jsou zkoumány výhody a nevýhody tohoto způsobu nakupování a také změny v nákupních zvycích zákazníků. Dílčím cílem diplomové práce je zjištění nedostatků potravinových …viacAbstract:
This thesis analyzes consumer behavior of online grocery shopping. The thesis is focused on selected aspects of consumer behavior, especially the motives for using grocery e-shops, as well as advantages and disadvantages of this shopping method and changes in customers’ buying habits. Partial goal of the thesis is to find out logistic deficiencies of grocery e-shops and draft recommendations. The thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76314
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedúci: Michal Šimůnek
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Využitelnost e-shopu servisními nestátními neziskovými organizacemi
Tereza Novotná -
Návrh na zlepšení marketingové komunikace e-shopu My Wave
Emily Gabriela Weston -
Marketingová komunikace e-shopu s módou
Liliana Jurečková -
FOMO a jeho využití v marketingu se zaměřením na e-shop premioveznacky.cz
Antonie Motyčková -
Komunikační plán pro vybraný e-shop
Hana Šťastná -
Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz
Natia Tisoňová Sekhniashvili -
Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul
Petra Myslikovjanová -
Marketing trend of E-shops and its impact on profit
David Hrabě