Identifikace postojů spotřebitelů ke slow tourism – Martin Ptáček
Martin Ptáček
Diplomová práce
Identifikace postojů spotřebitelů ke slow tourism
Identification of Consumer Attitudes to Slow Tourism
Anotace:
V souvislosti s rostoucím důrazem na potřebu zpomalit rychlost života se objevuje koncept slow tourism. Tento koncept vznikl na základě myšlenky udržitelného cestovního v důsledku hnutí Ciittaslow a Slow Food. Hlavním cílem diplomové práce byla identifikace postojů spotřebitelů ke slow tourism v ČR. Byl tedy zkoumán vztah spotřebitelů k tomuto způsobu cestování, zejména k jeho typickým složkám, na …víceAbstract:
In the context of the growing emphasis on the need to slow down the speed of life, the concept of slow tourism has emerged. This concept was born out of the idea of sustainable travel as a result of the Ciittaslow and Slow Food movements. The main objective of the thesis was to identify consumer attitudes towards slow tourism in the Czech Republic. Thus, the consumer attitude towards this mode of travel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149330
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Michal Červinka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková