Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu – Lenka Fritschová
Lenka Fritschová
Bakalářská práce
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Marketing strategy of a secondary vocational school and its impact on attracting potential students
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu" sezabývala segmentem odborných škol v lounském regionu. Jejím cílem bylo zmapovata následně zanalyzovat marketingové strategie vybraných středních odborných škol.V teoretické části bakalářské práce byly vymezené pojmy související s oblastí školstvía marketingem. Pro zpracování praktické části bakalářské práce byly využity …víceAbstract:
The Bachelor thesis "Marketing Strategy of Secondary Vocational Schools and itsImpact on Attracting Potential Students" focused on a market of vocational schools inLouny region. The main goal was to map and analyse the marketing strategy of severalvocational schools. The terms of school system and marketing were outlined in a theoretical part of the thesis. In the practical part there were two chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace s veřejností během mimořádných událostí – doporučené chování během útoku aktivního střelce
Veronika Kantorová -
Komunikace města Kuřim s občany
Zuzana Martini -
Komunikace a spolupráce města Valtice s veřejností
Daniela Zentrichová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace Zátiší Catering Group, a. s.
Zuzana Volková -
Komunikace neziskových organizací s veřejností
Radka Ledecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva