Lada ANTALOVÁ

Master's thesis

Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem

Marketing contributory organizations The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem
Abstract:
Diplomová práce přibližuje problematiku služeb, strategického marketingu a marketingu knihoven. Analyzuje marketingovou strategii Severočeské vědecké knihovny v Ústí nad Labem, která je krajskou knihovnou Ústeckého kraje, a marketingové nástroje, která knihovna používá. Cílem je navrhnout inovace marketingu pro zkvalitnění služeb knihovny spolu s možnými podněty pro zavedení nových služeb nebo zefektivnění …more
Abstract:
Dissertation describes issues of services, strategic marketing and marketing of the libraries. It analyses marketing strategy of The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem, the regional library for Ustecky region, and marketing tools, that are used in this library. The goal is to propose an innovation of the marketing for improvement of librarian services together with possible impulses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ANTALOVÁ, Lada. Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická