Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem – Lada ANTALOVÁ
Lada ANTALOVÁ
Master's thesis
Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem
Marketing contributory organizations The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem
Abstract:
Diplomová práce přibližuje problematiku služeb, strategického marketingu a marketingu knihoven. Analyzuje marketingovou strategii Severočeské vědecké knihovny v Ústí nad Labem, která je krajskou knihovnou Ústeckého kraje, a marketingové nástroje, která knihovna používá. Cílem je navrhnout inovace marketingu pro zkvalitnění služeb knihovny spolu s možnými podněty pro zavedení nových služeb nebo zefektivnění …moreAbstract:
Dissertation describes issues of services, strategic marketing and marketing of the libraries. It analyses marketing strategy of The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem, the regional library for Ustecky region, and marketing tools, that are used in this library. The goal is to propose an innovation of the marketing for improvement of librarian services together with possible impulses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANTALOVÁ, Lada. \textit{Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/0ql4um/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ANTALOVÁ, Lada. Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Uplatnění koncepce “řízení zákaznických zkušeností” ve strategickém marketingu
David Havíř -
Uplatnění koncepce “řízení zákaznických zkušeností” ve strategickém marketingu
David Havíř -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
Daniela Koželuhová -
Marketing vysokoškolské knihovny na příkladu Centra knihovnických služeb VŠFS
Markéta Krsková -
Marketingová komunikace městské knihovny
Aneta Liberdová -
Návrh marketingového mixu knihovny
Nikola Sigmundová