Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem – Lada ANTALOVÁ
Lada ANTALOVÁ
Master's thesis
Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem
Marketing contributory organizations The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem
Anotácia:
Diplomová práce přibližuje problematiku služeb, strategického marketingu a marketingu knihoven. Analyzuje marketingovou strategii Severočeské vědecké knihovny v Ústí nad Labem, která je krajskou knihovnou Ústeckého kraje, a marketingové nástroje, která knihovna používá. Cílem je navrhnout inovace marketingu pro zkvalitnění služeb knihovny spolu s možnými podněty pro zavedení nových služeb nebo zefektivnění …viacAbstract:
Dissertation describes issues of services, strategic marketing and marketing of the libraries. It analyses marketing strategy of The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem, the regional library for Ustecky region, and marketing tools, that are used in this library. The goal is to propose an innovation of the marketing for improvement of librarian services together with possible impulses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANTALOVÁ, Lada. \textit{Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ql4um/.
Jak správně citovat práci
ANTALOVÁ, Lada. Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění koncepce “řízení zákaznických zkušeností” ve strategickém marketingu
David Havíř -
Uplatnění koncepce “řízení zákaznických zkušeností” ve strategickém marketingu
David Havíř -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
Daniela Koželuhová -
Marketing vysokoškolské knihovny na příkladu Centra knihovnických služeb VŠFS
Markéta Krsková -
Marketingová komunikace městské knihovny
Aneta Liberdová -
Návrh marketingového mixu knihovny
Nikola Sigmundová