Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině. – Bc. Radoslav Vejchoda
Bc. Radoslav Vejchoda
Bachelor's thesis
Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.
Financial literacy and its level as a marketing tool in the selected group.
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat problematikou finanční gramotnosti ve vybrané skupině. V současné době je finanční gramotnost v České republice ve srovnání se světem průměrná. Je tedy potřebné adresně, u vybrané skupiny, prohlubovat znalosti, které se týkají financí. Otázka financí se týká každého, bez rozdílu profese či výše příjmu. Finanční gramotnosti je důležité se věnovat, protože její úroveň …moreAbstract:
The bachelor thesis will do research of the financial literacy in the selected group. Nowadays, the Czech Republic is in the comparison with the rest of the world level of the financial literacy on the average. In that case it is necessary to deepen the knowledge about finance in the selected group. The financial problematics affects everybody regardless profession or the amount of income. It is important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nyuio/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Zuzana Chlumská
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJCHODA, Radoslav. \textit{Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0qma93/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Finanční gramotnost klientů společnosti Partners Financial Services, a.s.
Nikola Tolarova -
Finanční gramotnost studentů posledního ročníku obchodních akademií
Radka Popelková -
Finanční gramotnost v projektovaném kurikulu
Karel Ševčík -
Finanční gramotnost jako podnikatelský plán
Lucie Vrabelová -
Relationship Marketing in Education
Emiliya Mamedova -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova