Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci – Simona Zajacová
Simona Zajacová
Master's thesis
Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci
Implementation of Digital Marketing in a Selected Gynaecological Outpatient Clinic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá implementací digitálního marketingu v gynekologické ambulanci Gyn-Pren s. r. o. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy digitální marketing, jeho výhody a nevýhody, nástroje digitálního marketingu včetně vyhodnocení jejich efektivnosti v Google Analytics. V praktické části je představena gynekologická ambulance. Jsou provedeny jednotlivé analýzy a následně praktická část …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the implementation of digital marketing in the gynaecological outpatient clinic Gyn-Pren s. r. o. The theoretical part explains the concept of digital marketing, its advantages and disadvantages, digital marketing tools including the evaluation of their effectiveness in Google Analytics. In the practical part the gynaecological outpatient clinic is presented. Individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJACOVÁ, Simona. \textit{Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/0r17lx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zajacová, Simona. Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management in Healthcare / Management ve zdravotnictví
Theses on a related topic
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Internetový marketing
Vojtěch Hrnčalík -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová