Vliv reklamy na cílovou skupinu nových otců – BcA. Tereza Kraflová Kučerová
BcA. Tereza Kraflová Kučerová
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na cílovou skupinu nových otců
Influence of an Advertising on the Target Group of New Fathers
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je zkoumání vlivu reklamy na nákupní chování skupiny nových otců. Výsledkem je zjištění, jak velký vliv hraje reklama a ostatní faktory na ne-přímé konzumenty zboží z dětského sortimentu, a zda a jak jej lze zlepšit v marketingové komunikaci. Hlavním cílem této práce bylo analyzovat současné nákupní chování a míru ovlivnění reklamou ve specifické skupině nových otců, kteří …moreAbstract:
The content of this thesis is to investigate the influence of advertising on purchasing behavior of a group of new fathers. The result is, how much influence advertising plays and other factors not direct consumers of products from a children's range, and whether and how it can be improved in marketing communications. The main objective of this study was to analyze the current shopping behavior and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAFLOVÁ KUČEROVÁ, Tereza. \textit{Vliv reklamy na cílovou skupinu nových otců}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/0r9pf7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kraflová Kučerová, Tereza. Vliv reklamy na cílovou skupinu nových otců. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová