Strategie cenové politiky podniku v aktuálním konkurenčním prostředí – Bc. Viktoriya Korchagina
Bc. Viktoriya Korchagina
Bachelor's thesis
Strategie cenové politiky podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Strategy of princip policy of the company in the current competitive environment
Abstract:
V první části je popsána teorie tvorby cen a cenové politiky. Obsahuje základní pojmy a jejich odlišení. Zároveň tato část je prvním cílem bakalářské práce. Druhá praktická část obsahuje základní informace o společnosti Dana-Adam s.r.o., její cenovou politiku, důvody pro její použití, praxe na trhu, hlavní činnosti. Také v této části vypracovaný druhý a třetí cíl, pomoci hloubkového rozhovoru s vybranými …moreAbstract:
The first part describes the theory of pricing and pricing policy. It contains basic concepts and their modulation. At the same time, this part is the first aim of this thesis. The second part contains basic information about the company Dana-Adam Ltd., its pricing policy, the reasons for its use, market practice, the main activity. Also in this section elaborated on the second and third objectives …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hyvq0/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Financial and Economic analysis of Chosen Enterprise
Litao Hu -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
SWOT analýza působení speciálních sil armády USA v Afghánistánu od roku 2011
Ondřej Sedlák