Bc. Inka RŮŽIČKOVÁ

Master's thesis

Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb

The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of cusomer services
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je {\clqq}Projekt zvýšení prodeje výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením zákaznických služeb``. Cílem jejího zpracování je potřeba zlepšit úroveň zákaz-nických služeb, která povede ke zvýšení loajality zákazníků a vzniku partnerského vztahu mezi zákazníky a firmou GEOMAT. V teoretické části jsem zpracovala teoretické poznatky týkající se oblasti analýzy prostředí firmy, vymezení …more
Abstract:
The subject of my diploma thesis is {\clqq}The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of customer services{\crqq}. The aim of my work is to point out to the necessity to improve services for GEOMAT customers and thus obtain customers loyalty and help to create relation between customers on the one hand and GEOMAT company - on the other hand. In theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009
Identifier: 12420

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RŮŽIČKOVÁ, Inka. Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 08. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing