Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi – Ing. Barbora Vitkajová, DiS.
Ing. Barbora Vitkajová, DiS.
Master's thesis
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
CRM analysis (Customer Relationship Management), function and practical use
Abstract:
Diplomová práce se věnuje rozboru pojmu CRM (Customer Relationship Management). Řízení vztahů se zákazníky je marketingová a podnikatelská filozofie, která je součástí strategie a kultury společnosti. Implementace CRM do hierarchie společnosti je konkurenční výhodou. Zároveň je tento projekt náročným krokem, který má jen padesátiprocentní úspěšnost. Důležitým faktorem zdárné implementace jsou zaměstnanci …moreAbstract:
The dissertation devote to analysis a definition of CRM (Customer Relationship Management). A leading relation with a customers is a marketing and business philosophy, which are parts of a strategy and company's culture. A implementation of CRM to company's hierarchy is competitive facility. This projekt have only 50% fruitfulness. A important factor of a successfuly implementation are employees and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ount8/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VITKAJOVÁ, Barbora. \textit{Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/0rhadh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Implementace knihoven ITIL do systému CRM
Michal Štolpa -
CRM pro prodejnu rybářských potřeb
Lucie Kahánková