Sdílená ekonomika v oblasti cestovního ruchu – Klára Galušková
Klára Galušková
Bakalářská práce
Sdílená ekonomika v oblasti cestovního ruchu
Sharing economy in tourism
Anotace:
Práce se zabývá problematikou sdílené ekonomiky v cestovním ruchu a skládá se ze dvou částí. V první části je ze sekundárních zdrojů vypracována literární rešerše za- měřená na pojmy cestovní ruch a sdílená ekonomika. Tato část je také věnována zhodnocení příležitostí a hrozeb sdílené ekonomiky a dále se věnuje představení společnosti Airbnb. V druhé části je provedeno dotazníkové šetření zaměřeno …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of sharing economy in tourism and consists of two parts. In the first part, a secondary literature review focuses on the concepts of tour- ism and the sharing economy. The section is also concerned with assessing possible opportunities and threats of the sharing economy. In addition, the Airbnb company is being introduced. The second part is a questionnaire survey focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Astrida Peruthová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Oblast ekonomiky spoluspotřebitelství se zaměřením na vybrané platformy na podporu sdílení
Martina Snozová -
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Veronika Privrelová -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar
Název
Vložil
Vloženo
Práva