Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací – Jiří Port
Jiří Port
Bakalářská práce
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Anotace:
Tato bakalářská práce měla za cíl zkoumat vnímání komunikačního mixu a loajality zákazníků u mobilních a virtuálních operátorů v České republice. Byla použita metoda online dotazníku, který vyplnilo celkem 71 respondentů. Statistické analýzy zahrnovaly Kruskal-Wallisův test, ověření normality pomocí Shapiro-Wilkova testu, vážené průměry a křížové metody. Studie zjistila rozdíly v tom, jak zákazníci …víceAbstract:
This qualifying work aimed to investigate the perception of the communication mix and customer loyalty among mobile and virtual operators in the Czech Republic. An online questionnaire method was employed, with a total of 71 respondents participating. Statistical analyses included the Kruskal-Wallis test, normality assessment using the Shapiro-Wilk test, weighted averages, and cross-tabulation methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hz5th/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 7. 2023
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností
Denisa Fryčáková -
Virtuální mobilní operátoři na trhu ČR a právní ochrana spotřebitele
Dana Horníková -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Budoucí vývoj mobilních virtuálních operátorů v České republice
Martin Žampach -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík -
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jiří Jindrák