Bc. Oleg Shigin

Bakalářská práce

Spotřební kultura a skupinová identita

Consumer culture and identity of a group
Anotace:
Tato práce se zabývá spotřebitelskou kulturou, identitou a skupinovou identitou a také módou a jejich vzájemným propojením. Součástí práce je také zkoumání věkové skupiny od 18 do 23 let. Cílem práce bylo vytvořit profil spotřebního vzorce věkové skupiny. K dosažení tohoto cíle byly provedeny rozhovory, v nichž byli dotazováni respondenti ve věku 18 až 23 let. V jejich průběhu respondenti odpovídali …více
Abstract:
This thesis is concerned with consumer culture, identity and group identity as well as fashion and their interconnections. The thesis also includes an examination of the 18 to 23 year old age group. The aim of the thesis was to create a profile of the consumption pattern of the age group. To achieve this, interviews were conducted in which respondents aged 18 to 23 were interviewed. In the course of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace