Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu s přírodním kamenem – Michael Mrůzek
Michael Mrůzek
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu s přírodním kamenem
Designing Company Communication on the Natural Stone Market
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla analýza stávajícího komunikačního mixu společnosti BEVA TRADE s.r.o. působící na trhu s okrasným kamenem. V první části práce je charakterizována společnost BEVA TRADE spolu s jejím prostředím a teoretická východiska marketingové komunikace. Druhá praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum spolu s analýzou dosažených výsledků. Poslední část je zaměřena na podání návrhů …moreAbstract:
The aim of this thesis was to analyse current marketing communications liability company BEVA TRADE s.r.o., which works on a market with natural stone. In the first part charakteristic of company BEVA TRADE s.r.o. (together with its enviroment) and theoretical basis of marketing communications are presented. The second part includes practical marketing research and analysis of results. The last part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/97132
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: Hana Molitorová
- Reader: Pavlína Pawlasová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRŮZEK, Michael. \textit{Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu s přírodním kamenem}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Available from: https://theses.cz/id/0s3of4/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Maia OZDEMIR -
Female Metamorphoses as a Tool against Anthropocentrism: Ecocritical Reading of A. S. Byatt's Selected Short Stories
Adéla Hájková -
Návrh budovy s nízkou spotřebou energie částečně zapuštěnou ve svahu
Jan Zugárek -
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
Sára Dimovová -
Návrh plánu marketingové komunikace nové značky v odvětví přírodní kosmetiky na vybrané sociální síti
Robert Osmančík -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ