Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu s přírodním kamenem – Michael Mrůzek
Michael Mrůzek
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu s přírodním kamenem
Designing Company Communication on the Natural Stone Market
Anotácia:
Cílem bakalářské práce byla analýza stávajícího komunikačního mixu společnosti BEVA TRADE s.r.o. působící na trhu s okrasným kamenem. V první části práce je charakterizována společnost BEVA TRADE spolu s jejím prostředím a teoretická východiska marketingové komunikace. Druhá praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum spolu s analýzou dosažených výsledků. Poslední část je zaměřena na podání návrhů …viacAbstract:
The aim of this thesis was to analyse current marketing communications liability company BEVA TRADE s.r.o., which works on a market with natural stone. In the first part charakteristic of company BEVA TRADE s.r.o. (together with its enviroment) and theoretical basis of marketing communications are presented. The second part includes practical marketing research and analysis of results. The last part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97132
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedúci: Hana Molitorová
- Oponent: Pavlína Pawlasová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRŮZEK, Michael. \textit{Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu s přírodním kamenem}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/0s3of4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Maia OZDEMIR -
Female Metamorphoses as a Tool against Anthropocentrism: Ecocritical Reading of A. S. Byatt's Selected Short Stories
Adéla Hájková -
Návrh budovy s nízkou spotřebou energie částečně zapuštěnou ve svahu
Jan Zugárek -
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
Sára Dimovová -
Návrh plánu marketingové komunikace nové značky v odvětví přírodní kosmetiky na vybrané sociální síti
Robert Osmančík -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ