Uplatnění marketingu v maloobchodě – Bc. Kateřina VILDOVÁ
Bc. Kateřina VILDOVÁ
Diplomová práce
Uplatnění marketingu v maloobchodě
Application of Marketing in Retail
Anotace:
Předmětem diplomové práce ,,Uplatnění marketingu v maloobchodě" je analyzování marketingových nástrojů na prodejně hypermarketu Globus Chotíkov, která je součástí obchodního řetězce Globus ČR, k.s. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu a marketingu v maloobchodě. V praktické části je představena společnost Globus ČR k.s. a dále jednotlivé marketingové nástroje …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis "Application of Marketing in Retail" is the analysis of marketing tools at the hypermarket store Globus Chotíkov, which is a part of the Globus ČR k.s. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing and marketing in retail. The practical part introduces Globus ČR k.s. and individual marketing tools that are used to improve the purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VILDOVÁ, Kateřina. Uplatnění marketingu v maloobchodě. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy
Kateřina MIKOVČÁKOVÁ -
Konkurenční výhoda obchodní společnosti GLOBUS Pardubice
Anna Zálišová