Bc. Kateřina VILDOVÁ
Master's thesis
Uplatnění marketingu v maloobchodě
Application of Marketing in Retail
Abstract:
Předmětem diplomové práce ,,Uplatnění marketingu v maloobchodě" je analyzování marketingových nástrojů na prodejně hypermarketu Globus Chotíkov, která je součástí obchodního řetězce Globus ČR, k.s. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu a marketingu v maloobchodě. V praktické části je představena společnost Globus ČR k.s. a dále jednotlivé marketingové nástroje …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis "Application of Marketing in Retail" is the analysis of marketing tools at the hypermarket store Globus Chotíkov, which is a part of the Globus ČR k.s. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing and marketing in retail. The practical part introduces Globus ČR k.s. and individual marketing tools that are used to improve the purchasing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VILDOVÁ, Kateřina. Uplatnění marketingu v maloobchodě. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy
Kateřina MIKOVČÁKOVÁ -
Konkurenční výhoda obchodní společnosti GLOBUS Pardubice
Anna Zálišová