Strategický management ve společnosti JU TURN Gastro s.r.o. – Bc. Jiří Dipolt
Bc. Jiří Dipolt
Master's thesis
Strategický management ve společnosti JU TURN Gastro s.r.o.
Strategy Management in the Company JU TURN Gastro s.r.o.
Abstract:
Práce se zabývá návrhem strategického managementu pro restauraci Bekovka v Praze. Podkladem pro návrh systému strategického managementu jsou analýzy makrookolí organizace, analýza mikrookolí a vnitřní analýza společnosti. Po vyhodnocení analýz byl proveden návrh dlouhodobé strategie a byly stanoveny dílčí, krátkodobé cíle, které mají pomoci organizaci k dosažení cílů, který si stanovila. Mezi tyto …moreAbstract:
This thesis deals with the strategical management draft for restaurant Bekovka in Prague. Base for the system of strategical management draft are analysis of organization’s macroregion, analysis of microregion and internal analysis of the company. Following evaluation of analysis we created draft of long-therm strategy and set short-therm goals, which are ment to help with reaching the goals set by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fjvfk/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Jan Cedl
- Reader: Ing. Radek Větrovec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza kulturního prostředí a vize rozvoje kultury města v Jílovém
Klára Slapničková -
Zkrocené vize: Prožívání a imaginace aktérů strategického plánování na venkovských obcích
Natálie Káčová -
Analýza obsahu mise a vize ve vybraném odvětví
Simona Březinová -
Strategická analýza konkrétního podniku
Stanislav Nalieskin -
Strategická analýza spoločnosti POS Media Europe s.r.o.
Slavomír Šmídt -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera