Off-line vs. online marketing ve společnosti Form Factory s.r.o – Anna Dörflová
Anna Dörflová
Diplomová práce
Off-line vs. online marketing ve společnosti Form Factory s.r.o
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou online a off-line komunikačního mixu ve společnosti Form Factory s.r.o. na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a praktických poznatků získaných prostřednictvím osobních schůzek a rozhovorů s manažerem marketingu a dotazníkového šetření mezi zákazníky společnosti Form Factory s.r.o. Cílem práce je analýza a zhodnocení současně využívaných …víceAbstract:
The Diploma Thesis deals with effectiveness of online and off-line communication mix at Form Factory s.r.o. based on theoretical knowledge form literature, pratical knowledge gained through a face-to-face meetings and interviews with marketing manager and a subsequent survey between costumers of Form Factory s.r.o. The aim of this work is to analyze and evaluate currently used tools of communication …víceKlíčová slova
Online marketing off-line marketing marketingové trendy marketingová komunikace komunikační mix nástroje online komunikačního mixu nástroje off-line komunikačního mixu efektivita marketing trends marketing communication communication mix effectiveness tools of online communication mix tools of off-line communication mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/0sj0rx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DÖRFLOVÁ, Anna. \textit{Off-line vs. online marketing ve společnosti Form Factory s.r.o}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/0sj0rx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Miroslava Řepová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C
Erik Jaduš -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Online marketingová komunikace restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová