Vladyslava Molodzinovska

Master's thesis

The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia

Vliv marketingového mixu, spotřebitelských charakteristik a psychologických faktorů na záměr nákupu značky Gucci mezi mileniály v Česku
Abstract:
Účelem této diplomové práce je zkoumat faktory, které ovlivňují rozhodování mileniálů v Česku o koupi produktů luxusní značky Gucci. Tato práce se zabývá jak prvky marketingového mixu, tak i faktory chování spotřebitele. Literární rešerše vrhá světlo na pojmy jako nákupní záměr, marketingový mix a chování spotřebitele a zaměřuje se na dosavadní výsledky předchozích let. Na základě teoretických poznatků …more
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is to investigate the factors that influence the purchase intention of Gucci among the millennials in Czechia. This thesis covers both marketing mix elements and consumer behavior factors to approach the research topic. The literary review casts light on such concepts as purchase intention, marketing mix and consumer behavior, and focuses on findings from the previous …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Marija Zlatić
  • Reader: Andrea Escobar Rios

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82969