Vladyslava Molodzinovska

Diplomová práce

The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia

Vliv marketingového mixu, spotřebitelských charakteristik a psychologických faktorů na záměr nákupu značky Gucci mezi mileniály v Česku
Anotace:
Účelem této diplomové práce je zkoumat faktory, které ovlivňují rozhodování mileniálů v Česku o koupi produktů luxusní značky Gucci. Tato práce se zabývá jak prvky marketingového mixu, tak i faktory chování spotřebitele. Literární rešerše vrhá světlo na pojmy jako nákupní záměr, marketingový mix a chování spotřebitele a zaměřuje se na dosavadní výsledky předchozích let. Na základě teoretických poznatků …více
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is to investigate the factors that influence the purchase intention of Gucci among the millennials in Czechia. This thesis covers both marketing mix elements and consumer behavior factors to approach the research topic. The literary review casts light on such concepts as purchase intention, marketing mix and consumer behavior, and focuses on findings from the previous …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Marija Zlatić
  • Oponent: Andrea Escobar Rios

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82969