Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku – Magdaléna Rychtová
Magdaléna Rychtová
Bakalářská práce
Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku
Process of creating an online store SME
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou internetového obchodu Stavební firmy JAVOS, s.r.o. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy a náležitosti eshopu, propagace e-shopu a legislativa. Druhá část charakterizuje současný stav webových stránek firmy. Dále popisuje vše, co musí internetový obchod dle požadavků majitel splňovat. Nejvíce se zaměřuje na volbu vhodného technického řešení internetového …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on creating an online shop for Stavební firma JAVOS,s.r.o. In the first part are defined theoretical concepts and requirements of the e-shop, its promotion and legislation. The second part describes the current state of business websites.Then it also describes everything important at the websites required by owner. The most focuses in the selection of an appropriate technical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Lucie Váchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47661
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zavedení e-shopu ve firmě Kávomilka s.r.o.
Monika Grochálová -
Návrh, realizace a pilotní ověření e-shopu na GNU/GPL platformě
Silvie Třísková -
Případová studie tvorby e-shopu v prostředí malých a středních firem
Tomáš Hájek -
Projekt zavedení e-shopu ve společnosti Izolinvest, s.r.o.
Lucie Zlámalová -
Role důvěry při nakupování na e-shopu DATART
Michaela Dragonová -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Ema Poliaková -
Online nakupování potravin na vybraných českých e-shopech
Vasilisa Popova