Příležitosti k organizačnímu učení: případová studie – Bc. Jana Rychlíková
Bc. Jana Rychlíková
Diplomová práce
Příležitosti k organizačnímu učení: případová studie
The opportunities to organizational learning: case study
Anotace:
Tato teoreticko-empirická magisterská diplomová práce se zabývá konceptem organizačního učení. Ve své teoretické části se věnuje vymezení organizačního učení, rozdělení organizačního učení na tři úrovně, procesům organizačního učení a dále také učící se organizací. Empirická část přináší analyzovaná data, která byla získána z pozorování a polostrukturovaných rozhovorů v rámci designu případové studie …víceAbstract:
This theoretically - empirical master's diploma thesis deals with the concept of organizational learning. The theoretical part deals with the definition of organizational learning, deviding of organizational learning to three levels, processes of organizational learning and lastly but not least it deals with learning organization. The empirical part presents an analyzed data, which were acquired by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r5uxd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
From user stories to organizational learning: A formal language to specify requirements
Fernando Henao Pacheco -
Corporate E-Learning, its benefits and challenges at Barclays Bank
Aygun Guliyeva -
Analysis of the Corporate Venture Capital Investments in Company/Organization
Javdod Shakirov -
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Adam Zeisek -
Samo-řídící a manažersky-hierarchické organizace: rozdíly v rámci charakteristik učící se organizace
Filip Kopecký -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Firemní kultura a učící se organizace
Anna HRBÁČKOVÁ -
Úroveň vzdělávacích systémů v podniku dle teorie učící se organizace
Zuzana ŠVEHLOVÁ