Mgr. Jana Mičková

Diplomová práce

Problematika přechodu ze slovního hodnocení žáků na klasifikaci na 1. stupni ZŠ

The issue of the transition from the verbal assessment of pupils on the classification at the primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou přechodu ze slovního hodnocení žáka na klasifikaci na 1. stupni ZŠ. V teoretické části shrnuji teorii související s hodnocením žáků se zaměřením na slovní hodnocení. Praktickou část tvoří výzkum realizovaný ve dvou vlnách, kde zjišťuji názory žáků na slovní hodnocení a klasifikaci a zda se tyto názory shodují s názory učitelů a rodičů.
Abstract:
The thesis deals on the issues of the transition from the verbal assessment of pupils on the marking at the primary school. In the theoretical part I summarize the theory related on the assessment of pupils with a focus on verbal assessment. The practical part constitutes the research implemented in two waves, where I find out the views of pupils on verbal assessment and marking, and whether these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy