Klára Jůzová

Bakalářská práce

Česká televize a Generace Y

Czech television and it's content for Generation Y

Anotace:
Tato práce se zabývá změnami na televizním trhu v posledních letech. Jejím cílem je definovat specifickou diváckou skupinu, její chování a preference: současnou generaci mladých ve věkovém rozmezí 15 - 35 let, kteří sociologicky spadají do takzvané Generace Y. V kontextu změn na televizním trhu práce zkoumá přístup, porozumění a způsob oslovování této skupiny ze strany veřejnoprávní České televize …více
Abstract:
This thesis focuses on the changes the television industry has undergone in recent years. The aim of the thesis is to define a specific audience group and its preferences: the current generation of young people aged between 15 and 35 who belong to the sociological group called "Generation Y". The thesis contributes to knowledge by examining how the public Czech Television (CT) understands and addresses …více
 

Klíčová slova

filmová teorie

Klíčová slova

televize

Klíčová slova

Česká televize

Klíčová slova

televizní pořady

Klíčová slova

analýza

Klíčová slova

televizní tvorba

Klíčová slova

sociální skupiny

Klíčová slova

mládež

Klíčová slova

televizní diváci
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2016
  • Vedoucí: Milan KRUML
  • Oponent: Kamila Zlatušková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 12. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna