Bc. Klára Vávrová

Master's thesis

Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu

Marketing mix work as presumption success of enterpreneurial subject in the market
Abstract:
Ve své práci na téma Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu kladu důraz na jednotlivé prvky marketingového mixu. V teoretické části charakterizuji marketing, marketingový mix, marketingový plán, životní cyklus výrobku, to vše v návaznosti na praktickou část. V praktické části je detailně popsán marketingový mix firmy I.T.A. – Fashion s.r.o. Úkolem práce …more
Abstract:
In my thesis „Work with the marketing mix as a prerequisite for success of a business entity in the market“ I have put emphasis the individual elements of the marketing mix. In the theoretical part I am characterize marketing, marketing mix, marketing plan, product life cycle, all in relation to the practical part. The practical part describes the marketing mix of the company I.T.A. - Fashion Ltd. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní