Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Klára Vávrová
Bc. Klára Vávrová
Master's thesis
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Marketing mix work as presumption success of enterpreneurial subject in the market
Abstract:
Ve své práci na téma Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu kladu důraz na jednotlivé prvky marketingového mixu. V teoretické části charakterizuji marketing, marketingový mix, marketingový plán, životní cyklus výrobku, to vše v návaznosti na praktickou část. V praktické části je detailně popsán marketingový mix firmy I.T.A. – Fashion s.r.o. Úkolem práce …moreAbstract:
In my thesis „Work with the marketing mix as a prerequisite for success of a business entity in the market“ I have put emphasis the individual elements of the marketing mix. In the theoretical part I am characterize marketing, marketing mix, marketing plan, product life cycle, all in relation to the practical part. The practical part describes the marketing mix of the company I.T.A. - Fashion Ltd. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b4h83/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVROVÁ, Klára. \textit{Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/0tz0ni/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova