Bc. Jan Suchý

Bakalářská práce

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje procesu řízení vztahů se zákazníky, tvorbě hodnototvorného procesu pro zákazníka a zvlášť detailně se zaměřuje na informace, jejich důležitost v procesu řízení vztahů se zákazníky a jejich skutečný životní cyklus. V praktické části práce budou konfrontovány teoretické poznatky řízení vztahů se zákazníky s aktuálním prostředím na trhu B2C. Rozdíly mezi teorií a praxí budou …více
Abstract:
This Bachelor thesis is focused on customer relationship management, the value-creation process for the customer and especially it is aimed on information, its importance in the development of the customer relationship management and its real circle of life. In the practical part of this work the theoretical knowledge of the customer relationship management will be confronted with the current environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní