Bc. Jan Suchý

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje procesu řízení vztahů se zákazníky, tvorbě hodnototvorného procesu pro zákazníka a zvlášť detailně se zaměřuje na informace, jejich důležitost v procesu řízení vztahů se zákazníky a jejich skutečný životní cyklus. V praktické části práce budou konfrontovány teoretické poznatky řízení vztahů se zákazníky s aktuálním prostředím na trhu B2C. Rozdíly mezi teorií a praxí budou …more
Abstract:
This Bachelor thesis is focused on customer relationship management, the value-creation process for the customer and especially it is aimed on information, its importance in the development of the customer relationship management and its real circle of life. In the practical part of this work the theoretical knowledge of the customer relationship management will be confronted with the current environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní