Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Bc. Jan Suchý
Bc. Jan Suchý
Bachelor's thesis
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje procesu řízení vztahů se zákazníky, tvorbě hodnototvorného procesu pro zákazníka a zvlášť detailně se zaměřuje na informace, jejich důležitost v procesu řízení vztahů se zákazníky a jejich skutečný životní cyklus. V praktické části práce budou konfrontovány teoretické poznatky řízení vztahů se zákazníky s aktuálním prostředím na trhu B2C. Rozdíly mezi teorií a praxí budou …viacAbstract:
This Bachelor thesis is focused on customer relationship management, the value-creation process for the customer and especially it is aimed on information, its importance in the development of the customer relationship management and its real circle of life. In the practical part of this work the theoretical knowledge of the customer relationship management will be confronted with the current environment …viacKľúčové slová
Externí komunikace informace interní komunikace konkurenční výhoda loajalita podnik přidaná hodnota rychloobrátkové zboží spotřebitel vztah zákazník. Employee External communication Fast moving consumer goods Information Internal communication Company Competitive advantage Consumer Customer Relationship Loyalty Value added.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g4v8i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a. s.
Barbora HOVĚZÁKOVÁ -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková