Rozvoj informatického myšlení u dítěte v předškolním věku pomocí her – Jana KROKOVÁ
Jana KROKOVÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj informatického myšlení u dítěte v předškolním věku pomocí her
Development of the child?s computational thinking in preschool age through games
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit aktivity podporující rozvoj informatického myšlení u dětí v předškolním věku. Teoretická část práce se zaměřuje na definici dítěte v předškolním věku a jeho dosažené kompetence, vymezení informatického myšlení, jeho využití v edukaci a popis projektu PRIM. Dále se též věnuje vymezení digitální gramotnosti a kompetencí. Závěr teoretické části …viacAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to design and create activities that support the child's computational thinking in preschool age. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of a child in preschool age and his/her achieved competence, the definition of computational thinking, computational thinking uses in education and the description of the PRIM project. Furthermore, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Daniel Tran, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KROKOVÁ, Jana. Rozvoj informatického myšlení u dítěte v předškolním věku pomocí her. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ