Amatérské divadlo a dramatická výchova v pojetí Hany Frankové – BcA. Libuše Hašková
BcA. Libuše Hašková
Bakalářská práce
Amatérské divadlo a dramatická výchova v pojetí Hany Frankové
Amateur Theatre and Drama Education Interpreted via Hana Frankova
Anotace:
1 Anotace Práce pojednává o MgA. Haně Frankové- Hniličkové, která působí na akademii múzických umění v Praze, Divadelní fakultě, v ateliéru Výchovná dramatika, jako externí pedagog Herecké výchovy, dále jako pedagog Osobnostně dramatické výchovy na Střední odborné škole pedagogické, gymnáziu a VOŠ v Karlových Varech a jako vedoucí amatérského souboru Divadla Dagmar. Práce je rozdělena do čtyř částí …víceAbstract:
1 Annotation The topic of this thesis is MgA. Frankova-Hnilickova who works at the Academy of Performing Arts, Theatre Faculty, Department Drama of Education. She works there as an external teacher for Acting education. She also works as personality-drama teacher at the Secondary school for teachers, high school and college in Karlovy Vary and she is a leader of amateur group of Theater Dagmar. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/hqgbu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: MgA. Eva Davidová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Kamila Konývková Kostřicová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/hqgbu/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Žánr fantasy jako východisko pro lekce dramatické výchovy
Markéta Zelená -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Počáteční lekce s novou skupinou na střední škole
Adam Růžička -
Strukturovaná dramatická lekce jako prostředek k zmapování pohledu žáků ZŠ na agresivitu
Iveta Freibergová -
Implementace vybraných témat dramatické výchovy v distanční výuce
Kristina Štěpánková -
Expresivní terapie jako součást dramatické výchovy u žáků se sluchovým postižením
Markéta Kunášková -
Poznávání regionu, ve kterém žiji prostřednictvím nejen dramatické výchovy
Kateřina Holečková -
Výuka průřezového tématu Výchova demokratického občana formou dramatické lekce
Jaroslava Sýkorová