Podpora integrativního vzdělávání žáků a studentů v Libereckém kraji jako součást politiky celoživotního učení – PhDr. Jana Kadavá
PhDr. Jana Kadavá
Rigorózní práce
Podpora integrativního vzdělávání žáků a studentů v Libereckém kraji jako součást politiky celoživotního učení
Support of Integrative Education of Pupils in Liberec Region as a Part of Lifelong Teaching Politicy
Anotace:
Rigorozní práce byla zaměřena na zjištění funkčnosti současného stavu integrace v regionu Liberec. Výzkum sledoval nejen žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole, ale také na střední škole nebo učilišti a jeho perspektivy pracovního zařazení.Zmíněna je rovněž problematika celoživotního vzdělávání handicapovaných dospělých v občanském sdružení Fokus Turnov. Z výsledků vyplývá, že …víceAbstract:
My final work was locate on inquest of utility in contemporary state of integration in countryside Liberec. Research follow not only pupil with special educational requirement on elementary school, but also on highschool or on educational establishment and his perpective on official position. In my work is mention as well as dilema about wholelife educational of handicap adult in civil asociation Fokus …víceKlíčová slova
integrace (integration) inkluze (inkluzion) Bílá kniha (" White book ") Evropský sociální fond ( European society fond ) Operační program Rozvoj lidských zdrojů ( Operation program development of human source) projekty (project) školská legislativa ( scholar legislation ) dotazníkový průzkum ( questionnaire of investigation) žák se speciálními vzdělávacími potřebami ( pupil with special of educational requirement)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mrpzi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2006
- Vedoucí: neuvádí se
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADAVÁ, Jana. \textit{Podpora integrativního vzdělávání žáků a studentů v Libereckém kraji jako součást politiky celoživotního učení}. Online. Rigorózní práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ugpmj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA