Porovnání efektivity digitálních a tradičních nástrojů při samostatném procvičování – Bc. Lucie Sedláčková
Bc. Lucie Sedláčková
Bachelor's thesis
Porovnání efektivity digitálních a tradičních nástrojů při samostatném procvičování
A comparison of the effectiveness of digital and traditional tools in independent practice
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o samostatném domácím procvičování žákyně s narušenou komunikační schopností s pomocí tradičních nástrojů a digitálních nástrojů. Teoretická část poskytuje uvedení do problematiky dítěte mladšího školního věku, domácího prostředí, dyslálie a vývojové dysfázie, digitální nástroje a tradiční nástroje. Praktická část prezentuje výsledky výzkumného šetření. Šetření bylo realizováno …viacAbstract:
The bachelor's thesis discusses the independent home practice of a pupil with impaired communication skills with the help of traditional tools and digital tools. The theoretical part provides an introduction to the issues of children of younger school age, the home environment, dyslalia and developmental dysphasia, digital tools and traditional tools. The practical part presents the results of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lz621/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Helena Vaďurová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education for Education / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The language of youtubers: English in the language of Czech speaking youtubers
Eliška JUCHELKOVÁ -
Parallel Texts as an Alternative Methodology in Investigation of Language of Space: The Case of English and Czech
Magdaléna Honcová -
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Didaktická vybavenost učebnic matematiky pro 6. ročník základní školy a příslušný ročník víceletého gymnázia
Tereza Hammerová -
Návrh didaktického zpracování vybraných témat sexuální výchovy pro 9. ročník základní školy
Jana Březinová Zelingerová