The Visual and Lexical Components of Advertising – Dana LIŠKOVÁ
Dana LIŠKOVÁ
Bachelor's thesis
The Visual and Lexical Components of Advertising
The Visual and Lexical Components of Advertising
Abstract:
The aim of this work is examination of the visual and lexical message in printed advertising. The thesis consists of theoretical and practical part that is in form of analysis. Theoretical part deals with terminology necessary for understanding of the discussed issue and following analyzes. Practical part consists of study of three examples of advertising; the main objective is to find out, whether …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je zkoumání vizuální a lexikální složky v tištěné reklamě. Práce se skládá z teoretické a praktické části ve formě analýzy. Teoretická část se zabývá terminologií potřebnou pro pochopení dané problematiky a následujících rozborů. Praktická část obsahuje tři ukázky z reklamy a jejich analýzu; jejím hlavním cílem je zjistit, zda se jednotlivé složky v reklamě navzájem podporují …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKOVÁ, Dana. The Visual and Lexical Components of Advertising. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
T: Rodina v objektivu otce. Změny obrazu rodiny v polské fotografii v letech 2000 - 2020
Antonina Gugala -
Symbolické role železnice v literárních obrazech a kulturní reflexi v českých zemích v letech 1845-1945
Karolina Mrštíková -
Proměny obrazu tibetského buddhismu v kontextu návštěv 14. dalajlamy v České republice v letech 2006 a 2016
Ondřej Chvalkovský -
Mediální obraz V. Havla a V. Klause v období jejich II. prezidentské volby: komparativní obsahová analýza
Veronika Žurovcová -
Rola médií v medzinárodných vzťahoch. Prípadová štúdia: Britské médiá a ich rola vo vytváraní obrazu Európskej únie.
Alexandra Bendeová -
Charakteristika lexikální a syntaktické roviny v časopise pro děti
Gabriela SLÁVIKOVÁ -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Jazyk reklamy
Petra Malá