Sandra Hlaváčová, DiS.

Bachelor's thesis

Uplatnění psychologie v marktetingu

The application of psychology in marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá psychologií v marketingu, přičemž je představuje na analýzách konkrétních reklam, následného dotazníkového šetření a v neposlední řadě také prostřednictvím návrhu konkrétní kampaně pro vybranou firmu. Práce je rozdělena na teoretickou a na analytickou část aplikující získané poznatky. Práce je zaměřena zejména na analýzu a návrh kampaně pro letecké společnosti, jelikož právě …more
Abstract:
This bachelor thesis is related to the psychology in marketing and there is also presented an analysis of a concrete promotions campaign. Then a lecturer can see a result of a questionnaire and at the end some suggestions for a concrete campaign. The thesis has been divided into two sections – theoretical and analytical parts. The thesis is focused primary at the analysis and suggestion of the campaign …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2018
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)