Kateřina Špičková

Bakalářská práce

Využití marketingových nástrojů ve firmě Uni Roll Czech s.r.o.

Using of marketing implement at Uni Roll Czech s.r.o. company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zjišťování faktorů, které ovlivňují odběratele při rozhodování, zda uvedou jim nabízený produkt do prodeje. Jsou zde shrnuty základní pojmy, které se poté objevují v samotném zkoumání a následné návrhy řešení pro uvedení získaných poznatků do praxe.
Abstract:
The Bachleor thesis is focused on identifying factors that affect costumers in deciding whether to put the offered product for sale. It summarizes basic consepts, which then appear in the research itself and subsequent solution suggestions for putting the acquired knowledge into practice.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.