Strategické plánování v oblasti sociálních služeb – Zina FILIP DADLÍKOVÁ, DiS.
Zina FILIP DADLÍKOVÁ, DiS.
Master's thesis
Strategické plánování v oblasti sociálních služeb
Strategic planning in the field of social services
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na strategické plánování v organizacích sociálních služeb, které mají seniory jako svoji cílovou skupinu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zabývá podstatou plánování v organizacích i úskalím současných problémů ve službách. Jsou popsány základní pojmy plánování, vymezení cílů organizací i stanovení strategií. Teoretická část …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on strategic planning in social service organizations that have seniors as their target group. The diploma thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part deals with the essence of planning in organizations and the pitfalls of current problems in services. The basic concepts of planning, defining organizational goals and setting strategies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Věra Malík Holasová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FILIP DADLÍKOVÁ, Zina. Strategické plánování v oblasti sociálních služeb. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíUniversity of Ostrava
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Work / Development and Management in Social Work
Theses on a related topic
-
Zhodnocení hospodaření vybrané neziskové organizace
Prudká Prudká -
Strategický management neziskové organizace se zaměřením na fundraising
Marie STANKIEVICZOVÁ -
Předvolební prezidentské debaty v ČR: specifika a strategie řízení rozhovoru moderátorů s prezidentskými kandidáty
Petra HANUSOVÁ -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková -
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová -
Marketingové strategie vytvářející bariéru overturismu
Veronika Fraňková -
Strategie rozvoje území na příkladu Dobrovolného svazku obcí Policko
Ondřej Krejčí -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová