Vizualizace knihařského postupu výroby vazby s pomocí 3D grafiky – Tereza Lichtenbergová
Tereza Lichtenbergová
Bakalářská práce
Vizualizace knihařského postupu výroby vazby s pomocí 3D grafiky
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vizualizací postupu výroby knihařské vazby, konkrétně vazby japonské. Využívá k tomu propojením vektorové a prostorové grafiky. V první části popisuje jejich základní charakteristiku, úzce se opírá také o sazbu textu, počítačovou grafiku, polygrafii a tisk. Praktickou částí práce je návrh a zpracování skládané brožury, popisující výrobní postup vybrané vazby. V brožuře je …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the visualization of the bookbinding production process of the japanesse notebook. It uses vector and 3D graphics to do this. The first part describes their basic characteristics, it is also closely based on the typesetting of the text, computer graphics, polygraphy and printing. The practical part of the work is to design and to process of a folded brochure, describing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Sedlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lichtenbergová, Tereza. Vizualizace knihařského postupu výroby vazby s pomocí 3D grafiky. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Dělení 3D modelů pro 3D tisk
Michal Čaba -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Různé přístupy k vizualizaci 2D a 3D objektů v počítačové grafice
Radek Polášek -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann