Barbora KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Metody a postupy poznávání žáka
Methods and processes of the cognition of pupil
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou metody a postupy poznávání žáka. Práce je zaměřena na pedagogickou diagnostiku realizovanou vychovateli školních družin a na žáky se SVP ve školních družinách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy pedagogická diagnostika a žáci se SVP. Praktická část se zabývá výzkumem, který zjišťuje informace o pedagogické diagnostice prováděné …moreAbstract:
The bachelor´s theses topic are methods and processes of the cognition of pupil. It is focused on the pedagogical diagnostics perfomed by educator of the school club and on pupil with SEN in the school clubs. The closing work is divided into theoretical and practical part. The tereotical part is addressed to the pedagogical diagnostics and pupil with SEN terms. The practical part is addressed to research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Buchtová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČEROVÁ, Barbora. Metody a postupy poznávání žáka. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights