Petra Lipovská
Diplomová práce
Zavádění věrnostního programu
Implementation of the loyalty programme
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby nového konceptu věrnostního programu pro konkrétní společnost, který by byl silnou konkurenční výhodou se zaměřením na výběr benefitů prostřednictví zákaznického průzkumu. Pro naplnění tohoto tématu práce nejprve nastiňuje teoretické poznatky, ze kterých by tvorba konceptu měla vycházet a jaké jsou metody a možnosti v oblasti tvorby věrnostních programů …víceAbstract:
The master's thesis deals with the creation of the new concept of a loyalty programme for a particular company, which would be a strong competitive advantage focusing on the selection of benefits through customer survey. To fulfil this topic the thesis first outlines the theoretical knowledge on which the concept should be based and what are the methods and possibilities in the area of loyalty programmes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35741
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Andrea Hofmanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35741
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Management in the Energy Company
Shijing Zhang -
IBM Customer Service Innovation
Daria Bruieva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
Denisa Veselá -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Návrh věrnostního programu CRM v prostředí leasingové společnosti a jeho finanční aspekty
Petra Hrstková -
Návrh zásad věrnostního programu bankovního CRM
Jiří Brož