Petra Lipovská

Diplomová práce

Zavádění věrnostního programu

Implementation of the loyalty programme
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby nového konceptu věrnostního programu pro konkrétní společnost, který by byl silnou konkurenční výhodou se zaměřením na výběr benefitů prostřednictví zákaznického průzkumu. Pro naplnění tohoto tématu práce nejprve nastiňuje teoretické poznatky, ze kterých by tvorba konceptu měla vycházet a jaké jsou metody a možnosti v oblasti tvorby věrnostních programů …více
Abstract:
The master's thesis deals with the creation of the new concept of a loyalty programme for a particular company, which would be a strong competitive advantage focusing on the selection of benefits through customer survey. To fulfil this topic the thesis first outlines the theoretical knowledge on which the concept should be based and what are the methods and possibilities in the area of loyalty programmes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Andrea Hofmanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35741

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management