Postavení a strategie České pojišťovny a.s. na domácím a zahraničním trhu – Gabriela Bartejsová
Gabriela Bartejsová
Diplomová práce
Postavení a strategie České pojišťovny a.s. na domácím a zahraničním trhu
Position and strategy of Česká pojišťovna a.s. in a domestic and foreign market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou postavení a strategie České pojišťovny a.s. na českém a rumunském trhu. Úvodem je představena společnost Česká pojišťovna, následuje popis současné strategie, jejíž součástí je i definice marketingového mixu, a dále pak analýza českého pojistného trhu, ze které vyplývá postavení České pojišťovny u nás. V závěru těchto kapitol je provedeno zhodnocení aktivit České …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis of the position and strategy of Česká pojišťovna a.s. in the Czech and Romanian market. At the beginning the company Česká pojišťovna is introduced followed by a description of the current strategy whose part is a definition of marketing mix as well and then by the analysis of Czech insurance market from which the position of Česká pojišťovna in the Czech republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20603
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Miloslava Mášová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20603
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Komunikační strategie společnosti Slevomat
Michal Eloga -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík