Eva BALKOVÁ
Master's thesis
Förderung der Schülerautonomie im DaF Unterricht
Support of Learner Autonomy in the DaF Lessons
Abstract:
The presented diploma thesis deals with the possibilities of how to support the autonomous learning in the context of school foreign language education. The aim of the thesis is an application of certain methods, forms, contents and means of teaching as to support the autonomous learning in a particular school class, and furthermore the evaluation of their impact using the method of pedagogical action …moreAbstract:
Práce se zabývá možnostmi podpory autonomního učení v kontextu školního cizojazyčného vzdělávání. Cílem práce byla didaktická aplikace vybraných metod, forem a prostředků vyučování pro podporu autonomního učení ve výuce němčiny jako cizího jazyka v konrétní školní třídě a vyhodnocení jejího působení, a to natodou akčního pedagogického výzkumu. V teoretické části se práce zabývá pedagogickými a psychologickými …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Krovová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALKOVÁ, Eva. \textit{Förderung der Schülerautonomie im DaF Unterricht}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Arts. 2019. Available from: https://theses.cz/id/0vqpuz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BALKOVÁ, Eva. Förderung der Schülerautonomie im DaF Unterricht. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / UNJL JO KS
Theses on a related topic
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Akční výzkum v pedagogickém prostředí
Adéla Pavelková -
Individuální akční výzkum - práce s trémou a stresem
Kateřina TYČOVÁ -
Přístupy k rozvíjení autonomie učícího se jedince na ScioŠkolách a na státních školách.
Konstantinos TSIVOS -
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol
Jana GAJDOVÁ -
Vnímání míry podpory autonomie ve výchově a vzdělávání žáků základní školy
Tereza Bělíková -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková