Förderung der Schülerautonomie im DaF Unterricht – Eva BALKOVÁ
Eva BALKOVÁ
Master's thesis
Förderung der Schülerautonomie im DaF Unterricht
Support of Learner Autonomy in the DaF Lessons
Abstract:
The presented diploma thesis deals with the possibilities of how to support the autonomous learning in the context of school foreign language education. The aim of the thesis is an application of certain methods, forms, contents and means of teaching as to support the autonomous learning in a particular school class, and furthermore the evaluation of their impact using the method of pedagogical action …viacAbstract:
Práce se zabývá možnostmi podpory autonomního učení v kontextu školního cizojazyčného vzdělávání. Cílem práce byla didaktická aplikace vybraných metod, forem a prostředků vyučování pro podporu autonomního učení ve výuce němčiny jako cizího jazyka v konrétní školní třídě a vyhodnocení jejího působení, a to natodou akčního pedagogického výzkumu. V teoretické části se práce zabývá pedagogickými a psychologickými …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Krovová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALKOVÁ, Eva. Förderung der Schülerautonomie im DaF Unterricht. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / UNJL JO KS
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Akční výzkum v pedagogickém prostředí
Adéla Pavelková -
Individuální akční výzkum - práce s trémou a stresem
Kateřina TYČOVÁ -
Přístupy k rozvíjení autonomie učícího se jedince na ScioŠkolách a na státních školách.
Konstantinos TSIVOS -
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol
Jana GAJDOVÁ -
Vnímání míry podpory autonomie ve výchově a vzdělávání žáků základní školy
Tereza Bělíková -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková